Ta strona używa plików cookies do poprawnego działania.
Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dowiedz się więcej

Weber Saint-Gobain - Official website of the company

100 dni do Tour de Pologne! Odliczamy

Przygotowania do największego kolarskiego wyścigu etapowego w Polsce idą pełną parą. Oficjalne rozpoczęcie 71. Tour de Pologne UCI World Tour zaplanowano na 3 sierpnia. Najbliższe trzy miesiące to zarówno czas treningów kolarskich, jak i intensywnej organizacji imprezy. Weber jako sponsor wspomagający wspiera zespół LangTeam w przygotowaniu wyścigu.

Tour de Pologne to z perspektywy działań sponsorskich doskonała okazja do prezentacji marki. Jak wynika z badań Pentagon Research przeprowadzonych w ubiegłym roku, wyścig jest najbardziej rozpoznawalnym wydarzeniem sportowym w Polsce. Ponad 95 proc. respondentów słyszało o wydarzeniu organizowanym przez Czesława Langa.

O prestiżu i randze Tour de Pologne świadczy też obecność wyścigu w kalendarzu UCI World Tour skupiającym 14 największych wyścigów etapowych na świecie. W ubiegłym roku aż 2,5 miliona kibiców podziwiało zawodników na trasie Tour de Pologne.

"Nie mamy wątpliwości co do tego, że bierzemy udział w wydarzeniu najwyższej klasy, prestiżowym i doskonale zorganizowanym. Widzimy ogromne zaangażowanie organizatorów i to przekłada się również na nasz entuzjazm w stosunku do tej imprezy. Możliwość współuczestniczenia przy jej organizacji jest dla nas znaczącym wyróżnieniem, choć wymaga także solidnego przygotowania ze względu na jej mobilność" - mówi Karol Pilarski, Dyrektor Marketingu Weber, sponsora wspomagającego Tour de Pologne. "Decyzja o podjęciu współpracy z LangTeam była dla Weber naturalnym wyborem. Zależało nam na tym, aby zaangażować się w promocję wydarzenia na światowym poziomie - z jednej strony pokazującym siłę tradycji, a z drugiej - dynamizm. Tour de Pologne zdecydowanie spełnia te warunki - dodaje.

Tour de Pologne od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno w kraju, jak i zagranicą. Organizatorzy dbają o to, aby wyścig był wydarzeniem promującym Polskę. Ideą przewodnią tegorocznej 71. edycji Tour de Pologne będzie 25. rocznica wolnych wyborów w Polsce. Dlatego też po siedmiu latach przerwy Tour wraca do Gdańska, skąd 3 sierpnia wystartują kolarze.

Do wyścigu zostało 100 dni - rozpoczynamy odliczanie!

zobacz także